2011. január 4., kedd

Effie mai, stb.

Nem tudom mit gondoltak ma a boltban a sorbanállók rólunk, de én jót nevettem, amikor a szokásos kiérdemelt csokitojást szereztük be a csemegében, és a hűtőpult mellett várakozva az Effie rámutatott a üvegekre és közölte: "Ez sör Mami! A daddy szereti a sört!"...

Plusz egy londoni kari kép:

Ígérem lesz bővebb fényképes beszámoló is az útról! :)))

Jut eszembe, egyre jobban kell vigyázni, hogy mit mond és csinál az ember az Effie előtt... Londonban sikerült átélnünk az az "élményt", hogy Izzykém egy óvatlan pillanatban (az effie-vel voltam elfoglalva 1 méterre, és előtte azért helyeztem át az Izzyt az ágy közepéről a szélére, mert a nagyobbik ott ugrált) legurult az ágyról... Persze láttam, de már nem tudtam megakadályozni...
{Zsuzsikám egyből te jutottál az eszembe!!! :)) sajna még egyenlítés előtt, a mai nap folyamán -nem t'om hogy- azt a bakit is én követtem el, hogy felborult a babakocsi a gyerekkel együtt - megpakoltam persze, de az Izzy kiegyensúlyozta, ugy látszik csak éppenhogy...- így nálunk 2:0}
Szóval Izzy koppant az ágy mellett, de a szőnyegpadló és a földön lévő pelusok felfogták az esést. Nem lett semmi baja! Persze sírt szegénykém, de inkább csak az ijedségtől... Effiekém kedvesen, hátha valaki nem hallotta a durranást, illetve az én "sikolyomat", leszaladt a lépcsőn, és mindenkivel tudatta, hogy izzyke leesett az ágyról... Jó hangosan, többször is elmondta, hogy a nyelvi nehézségek ellenére is biztosan megértsék, hogy mi történt! Köszi Effie! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése